KONKURS: zaprojektuj logo nowego ekocertyfikatu

Ogłaszamy otwarty konkurs na projekt logotypu nowego certyfikatu Fundacji. Prace można przesyłać do 3 października 2012 r. Certyfikat Zielony sklep to wspólne przedsięwzięcie Fundacji oraz firmy Tchibo Warszawa.

Autorzy najwyżej ocenionego projektu otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 4000 zł brutto, ufundowaną przez firmę Tchibo Warszawa.

- Poszukujemy wyróżniających się projektów graficznych, które w spoósb symboliczny będą komunikawać ideę Certyfikatu Zielony Sklep wyjaśnia Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu z Tchibo Warszawa.

Odbiorcami certyfikatu Zielony Sklep są osoby, które w swoich codziennych wyborach konsumenckich – obok jakości i ceny – stawiają także na ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko i przejrzystość działań firmy.

- Zadaniem nowego certyfikatu będzie wyróżnienie firm, których działalność odbywa się w sposób przyjazny dla środowiska oraz z poszanowaniem praw człowieka, w szczególności w odniesieniu do relacji z pracownikami. – mówi Ewa Figórska, Kierownik Centrum Edukacji Ekonomicznej z Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.

Konkurs graficzny ma charakter otwarty. Projekt znaku graficznego wraz z kartą zgłoszenia należy przesłać lub dostarczyć na adres: Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, ul. św. Krzyża 5/6, 31-028 Kraków z dopiskiem: „KONKURS: CERTYFIKAT ZIELONY SKLEP”, w terminie do 3 października 2012 do godz. 16:00. Wyniki zostaną ogłoszone do 19.10.2012 r.

Regulamin i wszelkie informacje o konkursie znajdziecie tutaj.

Newsletter

Nowości wprost na Twoją skrzynkę

Programy stażowe

Znajdź nas na:

facebookyou tube



Kalendarz


Sonda

Czy kupujesz produkty/usługi z eko-certyfikatem ?


Filmy

Wpisz się w eko

Darczyńcy

darczyńcy

Partnerzy

partnerzy

Partnerzy Strategiczni

Tchibo Polska

Media

CSRinfo
EkoNews
CR navigator
ngo.pl
ekologia.pl
Portal Samorzadowy
radiofonia