Ogłaszamy otwarty konkurs na projekt logotypu nowego certyfikatu Fundacji. Prace można przesyłać do 3 października 2012 r. Certyfikat Zielony sklep to wspólne przedsięwzięcie Fundacji oraz firmy Tchibo Warszawa.
Autorzy najwyżej ocenionego projektu otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 4000 zł brutto, ufundowaną przez firmę Tchibo Warszawa.
- Poszukujemy wyróżniających się projektów graficznych, które w spoósb symboliczny będą komunikawać ideę Certyfikatu Zielony Sklep – wyjaśnia Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu z Tchibo Warszawa.
Odbiorcami certyfikatu Zielony Sklep są osoby, które w swoich codziennych wyborach konsumenckich – obok jakości i ceny – stawiają także na ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko i przejrzystość działań firmy.
- Zadaniem nowego certyfikatu będzie wyróżnienie firm, których działalność odbywa się w sposób przyjazny dla środowiska oraz z poszanowaniem praw człowieka, w szczególności w odniesieniu do relacji z pracownikami. – mówi Ewa Figórska, Kierownik Centrum Edukacji Ekonomicznej z Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
Konkurs graficzny ma charakter otwarty. Projekt znaku graficznego wraz z kartą zgłoszenia należy przesłać lub dostarczyć na adres: Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, ul. św. Krzyża 5/6, 31-028 Kraków z dopiskiem: „KONKURS: CERTYFIKAT ZIELONY SKLEP”, w terminie do 3 października 2012 do godz. 16:00. Wyniki zostaną ogłoszone do 19.10.2012 r.
Regulamin i
wszelkie informacje o konkursie znajdziecie tutaj.