Z przyjemnością informujemy, że Certyfikat Zielony Sklep, nowe przedsięwzięcie Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, realizowane wspólnie z Tchibo Warszawa, ma już swój logotyp! Konkurs spotkał się z wyjątkowo dużym zainteresowaniem, bowiem zgłoszonych zostało ponad 300 projektów z całego kraju, wśród których znalazło się wiele ciekawych koncepcji na wizualizację logo dla świadomych ekologiczne i społecznie sklepów. Jury konkursu stanęło przed bardzo trudnym zadaniem wyboru tylko jednego projektu. Po zapoznaniu się ze wszystkimi nadesłanymi pracami oraz długich obradach, Komisja Konkursowa w składzie:
- prof. Władysław Targosz, Katedra Grafiki Projektowej, Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie
- Edyta Sonnenberg, New Business Manager, Art World TM
- Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu, Tchibo Warszawa
- Urszula Węgrzycka, V-ce Prezes, Fundacja Partnerstwo dla Środowiska
- Ewa Figórska, Kierownik Programu Czysty Biznes, Fundacja Partnerstwo dla Środowiska
wyłoniła zwycięzcę i postanowiła przyznać nagrodę główną w wysokości 4000 zł panu Jackowi Doszyniowi z Wrocławia.
Fundatorem nagrody głównej jest firma Tchibo Warszawa.
W ocenie Komisji Konkursowej zwycięski projekt zbudowany jest z konkretnych elementów, posiada syntetyczną formę, jest czytelny i w sposób jednoznaczny nawiązuje do tematu ekologii. Jest uniwersalny i łatwy do zapamiętania.
Już wkrótce pojawi się na pierwszych certyfikowanych sklepach!
Zwycięzcy gratulujemy, a pozostałym uczestnikom serdecznie dziękujemy za zaangażowanie i przygotowanie bardzo ciekawych projektów.
Partner:
Patronat Medialny: