WYNIKI KONKURSU

Komisja Konkursowa w składzie:

  • prof. Władysław Targosz, Katedra Grafiki Projektowej, Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie
  • Edyta Sonnenberg, New Business Manager, Art World TM
  • Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu, Tchibo Warszawa
  • Urszula Węgrzycka, V-ce Prezes, Fundacja Partnerstwo dla Środowiska
  • Ewa Figórska, Kierownik Programu Czysty Biznes, Fundacja Partnerstwo dla Środowiska

postanowiła przyznać nagrodę główną w wysokości 4000 zł
panu Jackowi Doszyniowi z Wrocławia.

Zwycięzki projekt zostanie opublikowany wkrótce.

 

Serdecznie gratulujemy zwycięzcy, a pozostałym uczestnikom dziękujemy za zaangażowanie i przygotowanie bardzo ciekawych projektów.

 

Więcej informacji o wynikach konkursu [link].



BRIEF PROJEKTOWY

CEL
Stworzenie logotypu nowego ekocertyfikatu Fundacji Partnerstwo dla Środowiska pod nazwą Zielony Sklep. Certyfikat jest wspólnym przedsięwzięciem Fundacji oraz firmy Tchibo Warszawa.

Ponadto:

  • Stworzenie autorom najciekawszych prac możliwości podjęcia współpracy
    z Organizatorem i wdrożenia konkursowego projektu.
  • Zwiększenie promocji ekocertyfikatów Organizatorów.
  • Popularyzowanie designu zaangażowanego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
  • Promocja polskich projektantów i polskiego designu.
  • Kształtowanie wśród projektantów postawy projektowania zaangażowanego społecznie i ekologicznie.

INFORMACJE O FUNDACJI
Fundacja Partnerstwo dla Środowiska jest jedną z najbardziej doświadczonych organizacji ekologicznych w Polsce w zakresie wspierania inicjatyw lokalnych na rzecz rozwoju zrównoważonego. Działa w Polsce od 1991 roku. (www.fpds.pl). Fundacja od wielu lat przyznaje ekologiczne certyfikaty: Zielona Flaga, Lokalne Centrum Aktywności Ekologicznej, Przyjazny Rowerom, Czysta Turystyka, Zielone Biuro.

ZIELONY SKLEP?
Certyfikat skierowany jest do firm z branży detalicznej, ale głównym odbiorcą informacji, które niesie on za sobą są klienci i pozostali interesariusze certyfikowanych przedsiębiorstw. Certyfikat w tym kontekście skierowany jest do odbiorców posiadających pewien poziom ekologicznej świadomości, wrażliwych na prospołeczne postawy w biznesie, ludzi, którzy w swoich codziennych wyborach konsumenckich – obok jakości i ceny – stawiają także na ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko i przejrzystość działań firmy.

Zadaniem certyfikatu jest wyróżnienie firm, których działalność odbywa się zgodnie z zasadami przejrzystości i ładu organizacyjnego; z poszanowaniem praw człowieka, w szczególności w odniesieniu do relacji z pracownikami i interesariuszami oraz w sposób przyjazny dla środowiska.

UŻYTKOWANIE LOGO
Wyłonione w konkursie logo będzie używane we wszelkich materiałach promocyjnych i reklamowych, m.in.:

  • na stronie internetowej i w multimediach,
  • na papierze firmowym, certyfikatach, wizytówkach itp.,
  • na plakatach, ulotkach, w ogłoszeniach prasowych,
  • na elementach graficznych wystroju wnętrza miejsc handlu detalicznego
    (np. sklepów),
  • na fasadzie budynków miejsc certyfikowanych,
  • na gadżetach reklamowych: kubkach, koszulkach, smyczach, długopisach, notesach, kalendarzach itp.

WSKAZÓWKI WYKONAWCZE
Logotyp certyfikatu Zielony Sklep powinien nawiązywać do kolorystyki logotypu Fundacji Partnerstwo dla Środowiska. Księga znaku Fundacji jest dołączona do Regulaminu Konkursu jako Załącznik nr 1. 

 TERMIN REALIZACJI
Projekt znaku graficznego wraz z kartą zgłoszenia należy przesłać lub dostarczyć
na adres: Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, ul. św. Krzyża 5/6, 31-028 Kraków
z dopiskiem: „KONKURS: CERTYFIKAT ZIELONY SKLEP”, w terminie do 3 października 2012 do godz. 16:00.

FORMA SK

Newsletter

Nowości wprost na Twoją skrzynkę



Wesprzyj działania Fundacji

Fundusz Grantowy
Baza Ekspertów


Kalendarz


Sonda

Czy jeździsz do pracy rowerem ?


Filmy

Certyfikat Zielony Sklep

Darczyńcy

Swiss Contribution
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

Toyota Motor Europe
Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej

Partnerzy

Miasto KrakówWojewództwo Małopolskie
Forum Odpowiedzialnego BiznesuCSRinfo.org
REDDLeontief CentreEnvironment Lillehammer
Związek Powiatów PolskichMałopolska Izba RolniczaPowiat TatrzańskiMiasto Zakopane
TARPIKGościniec 4 ŻywiołówKorona Północnego Krakowa
Na Śliwkowym SzlakuLGD Dunajec-BiałaZielony Pierścień Tarnowa

Partnerzy Biznesowi

Tchibo Warszawa
Towarzystwo Inwestycji Społeczno-Ekonomicznych
Carrefour

 

Partnerzy Medialni

CSRinfo.org
Storekongo.pl
ekologia.pl
EkoNews.com.pl
CR Navigator
radiofonia
Portal Samorządowy

Należymy do

Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich
 Komisja Dialogu Obywatelskiego ds. Środowiska w Krakowie
Porozumienie na Rzecz Rozwoju Przedsiębiorczości w Krakowie
Małopolski Pakt Na Rzecz Ekonomii Społecznej
Foundation for Environmental EducationMałopolska Organizacja Turystyczna